Home Ads

4 Mart 2019 Pazartesi

Yasal Uyarı

Yasal Uyarı

Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünüyorsanız, bize aşağıdaki mail adresinden ulaşabilirsiniz. İletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde içerik 72 saat içerisinde kaldırılıp size dönüş yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About Me

Teste - Teste

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *