Home Ads

21 Mart 2019 Perşembe

EMİNE TAVUZ ÇÜRÜK VİŞNE 2 VERYANSIN PDF KİTAP İNDİR

EMİNE TAVUZ

ÇÜRÜK VİŞNE 2

VERYANSIN 

PDF İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIYA İNİN



KİTAP TANITIMI

Yangın, şimdi daha şiddetli...
Kıvılcım, Asrın ve Esila'nın içine ilk kez, bir gece yarısı düştüğünde, yeni başlayan bir hikâyenin iki kırık çocuğuydular. Hiçbir şey olması gerektiği gibi değildi ama olması gerekene yakın devam ediyordu.
Ta ki o güne kadar.
Zaman onları birbirine ilikleyen bir mekanizmaya dönüşmüşken, Esila Karam yaşadıklarının gazabına uğradı ve bir gün, tavana baktığında gördüğü şey kendisi oldu.
Önce yansımaları, tavandan ona baktı.
Sonra kâbusları, onu gece yarıları uykularından etti.
Ve sanrıları, baktığı her yerde, görmekten korktuğu şey oldu.
Esila Karam, annesiyle babasının beraber işlediği bir cinayetti artık.
“Belki gittiğimizde seni biraz daha mahvederim, biraz daha hırpalanırsın ama beraber oluruz. Beraber uyur, beraber ayılırız. Benimle uyumayı seviyorsun değil mi?”
''BİZ SENİNLE YIKIK ŞEHRİN KIRIK ÇOCUKLARIYIZ.''

KİTABI İNDİRMEK İÇİ AŞAĞIDAKİ BUTONA TIKLAYINIZ
NASIL İNDİRMENİZ GEREKTİĞİNİ BİLMİYORSANIZ BURAYA TIKLAYIN...


29 yorum:

  1. Elinizde varsa tekrar yükleyebilir misiniz pdf yi?

    YanıtlaSil
  2. Pdf linkini yükler misiniz

    YanıtlaSil
  3. yandexte çıkmıyor yardımm edinn

    YanıtlaSil
  4. Lütfen tekrar yükleyebilir misiniz? Açılmıyor:(

    YanıtlaSil
  5. Lütfen tekrardan link ekler mısınız?

    YanıtlaSil
  6. Link ekler misiniz linkte pdf yok ?

    YanıtlaSil
  7. Litfen yükler mısınız pdf nolursunuz yaaa

    YanıtlaSil
  8. lütfen tekrar linki atı yandex te cikmıyo yardım edin

    YanıtlaSil
  9. Yandex üzerinden kitaba ulaşamıyorum yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  10. PDF silindiği için ulaşamıyorum lütfen tekrar yüklermisiniz ?

    YanıtlaSil
  11. Inmiyor ya tekrar yükler misiniz?

    YanıtlaSil
  12. Neden silinmiş tekrar yükleyen bilirmisin iz

    YanıtlaSil
  13. Elinde olan bana gönderebilir mi kaldırılmış fbidav77@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Neden silindi ya geri koyun lütfen

    YanıtlaSil
  15. serinin 2 3 ve 4. kitapları Elinde olan varsa biilgievi@gmail.com ne atabilir mi?

    YanıtlaSil
  16. Serinin 2 3 ve 4ü elimde yok. Elinde olan varsa nanacu007@gmail.com a atabilir mi lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin 2,3 ve 4 u elinde olan berfingalyan@gmail.com a atabilir mi rica etsem

      Sil
    2. kurban oliyim sende varsa iremsutonbull@gmail.com a atar mısın sabahtan beri ariyom

      Sil
    3. bulduysanız bana da atar mısınız lütfenn hesap betulranacetin@gmail.com

      Sil
    4. bulduysanız banada atabilir misiniz ruca etsem hesap ceyhanmeliha729@gmail.com

      Sil
  17. bulduysanız bana da atar mısınız lütfenn hesap betulranacetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. ben 3 gündür arıyorum resmen bulamadim bi turlu

    YanıtlaSil

About Me

Teste - Teste

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *