Home Ads

5 Mart 2019 Salı

ÇAĞLA AKTÜRK SÖZLEŞME PDF İNDİR

ÇAĞLA AKTÜRK

Sözleşme


PDF İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIYA İNİN



KİTAP TANITIMI

İnsanı soluksuz bırakacak güçte bir adamın zorlamasıyla imzalanan iki aylık SÖZLEŞME...
Bir imzayla başlayan iki aylık serüven,
Yıllarca bekletilmiş intikam oyunları,
Kayıp iki hayatın gerçekleri,
Zihinden kalbe inen onlarca sır,
Bir simgenin gücü,
Ve insanı kendine hayran bırakan bağlılıkta bir aşk...

KİTABI İNDİRMEK İÇİ AŞAĞIDAKİ BUTONA TIKLAYINIZ
NASIL İNDİRMENİZ GEREKTİĞİNİ BİLMİYORSANIZ BURAYA TIKLAYIN...


8 yorum:

  1. Kitabı indiremiyorum yardımcı olur musunuz lütfen?

    YanıtlaSil
  2. Pdf linkini atar mısınız buradaki link açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PDF linki aldıysan banada atabilir misin lütfen

      Sil
  3. PDF link atar mısınız indirilmiyor kitap

    YanıtlaSil
  4. PDF link atar mısınız kitabı indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PDF linki aldıysan banada atabilir misin lütfen.

      Sil
  5. PDF linki atarmısınız kitabı indiremiyorum

    YanıtlaSil

About Me

Teste - Teste

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *