Home Ads

4 Mart 2019 Pazartesi

E-kitap Nasıl İndirilir?



Pdf Kitap Nasıl İndirilir


Sitemizde bulunan pdf kitaplar genelde yandex veya google drive gibi depolama servislerinde barıldırılır. Bu neden sitemizde sadece kitapların kısa tanıtımı ve kitabın tamamını indirebileceğiniz buton linki vardır.
Aşağıda resimde gösterildiği gibi kitabın üzerine gelip tıkladığınızda kitabın tanıtım sayfası açılır. Tanıtım yazısı altında bulunan butonuna tıklandığında yandex veya google drive gibi depolama sitesine yönlenir.
Buraya tıkladıktan sonra ara geçiş reklamı açılır. (Nasıl geçileceğini bilmiyorsanız aşağıda anlatık okumaya devam ediniz) ardından kitapların yüklü olduğu bağlantılara ulaşmış olursunuz.
Fakat duruma göre bazı zaman resimli şekilde bulunurken kimi zaman ise sadece yazıdan ibaret olabilir. Mesela ” Kitap İsmi, TIKLA İNDİR,  İNDİR, PDF İNDİR,” vs. gibi  bazense direk indirme sitelerinin linki mevcut olabilir “yadi.sk, Turbobit, Googledriver” vs. gibi de olabilir.
Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır.



Bc.vc nasıl geçilir

(Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz
(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz ve sahte indirme yönlendirmelerine itibar etmeyiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.
Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Denemek için tıklayın... 

6 yorum:

  1. Kitap indiremiyorum söylediğiniz şekilde tüm talimatları yaptığım halde

    YanıtlaSil
  2. Lutfen sözleşme kitabını indirmeme yardımcı olabilir msiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wattpada hesabin varsa çok daha kolay ve daha çok kitap bulunuyo

      Sil
  3. Inmiyo boşuna girmeyin siteye

    YanıtlaSil

About Me

Teste - Teste

SoraFilms

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Contact Us

Ad

E-posta *

Mesaj *